| | | RSSВівторок, 2024.Бер.19, 10:20 AM

Крупський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка психолога

 

Графік роботи практичного психолога

Понеділок

з 08.00 до 17.00

Вівторок

з 08.00 до 17.00

Середа

 

Четвер

 

П’ятниця

з 13.00 до 17.00

методичний день

 

ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ

1. Не чекайте, що ваша дитина буде такою, як ви, чи такою як ви хочите.

2. Не чекайте від дитини плати за все, що ви для неї зробили. Ви дали їй життя, як вона може вам віддячити? Вона дасть життя іншому, той - третьому, і це незворотний закон подяки.

  1. Не зганяйте на дитині свої образи, щоб у старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й пожнеш.

4. Не ставтеся до її проблем зверхньо. Життя дане кожному, і, будьте певні: дитині важко не менше, ніж вам, а може й більше, оскільки в неї немає досвіду.

  1. Не принижуйте!
  2. Не забувайте, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

7. Не картайте себе, якщо не можете зробити чогось для своєї дитини. Картайте - якщо можете, але не робите. Пам'ятайте: для дитини зроблено не достатньо, якщо не зроблено всього.

8. Дитина - це не тиран, що заволодіває усім твоїм життям, і не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку життя дало вам на збереження і на розвиток творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, дана на збереження.

9. Умійте любити чужу дитину. Ніколи не робіть їй того, чого не хотіли би, щоб робили вашій.

10. Любіть свою дитину всякою - не дуже талановитою, невезучою, дорослою. Спілкуючись з нею, радійте тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою.

У спілкуванні зі своїми дітьми:

  • Радійте вашому синові, доньці.
  • Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорюючим тоном. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перериваючи. Установіть чіткі та визначені вимоги до дитини.
  • У розмові з дитиною називайте як можна більше предметів, їх ознак, дій з ними.
  • Ваші пояснення повинні бути простими та зрозумілими. Розмовляйте чітко, ясно. Будьте терплячими.
  • Спочатку запитуйте «що?», а потім «для чого?», «чому?».
  • Заохочуйте в дитини прагнення ставити запитання.
  • Заохочуйте цікавість, пізнання та уяву вашої дитини.
  • Частіше хваліть дитину.
  • Заохочуйте ігри з іншими дітьми.
  • Турбуйтесь про те, щоб у дитини були нові уявлення, про які вона могла б розповісти.
  • Намагайтеся, щоб дитина разом з вами щось робила по господарству.
  • Проявляйте інтерес до того, що їй цікаво робити (малювати, співати тощо).
  • Не втрачайтепочуття гумору.
  • Грайте з дитиною в різні ігри.
  • Частіше робіть щось спільно, усієї сім'єю.
  • Спілкуйтеся зі спеціалістами, читайте книги про виховання дитини.

Щоб установити
довірливі стосунки з дитиною та зберегти їх:

  • Непереривайте дитину, не кажіть, що ви все зрозуміли, не відвертайтесь, покидитина не закінчила розповідати, інакше кажучи, не давайте їй приводутривожитись через те, що вас мало цікавить те, про що вона каже.
  • Не ставте забагато запитань.
  • Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова.
  • Не примушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона втомилась, засмучена.
  • Не вигадуйте для дитини багато правил - вона перестане звертати на них увагу.
  • Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу неочікуваних стрибків у розвитку дитини чи деякого регресу.
  • Не порівнюйте дитину з жодними іншими дітьми.

Питання, з яких можна і треба звертатися до шкільного психолога.

1. Труднощі в навчанні.

Деякі діти вчаться не так добре, як би їм хотілося. Причин тому може бути безліч. Наприклад, не дуже хороша пам'ять, розсіяна увага, недолік бажання. А може бути проблеми з учителем і не розуміння, навіщо усе це взагалі треба. На консультації у психолога можна визначити, в чому причина, яким чином її виправити, і з чим необхідно працювати, щоб вчитися краще.

2. Взаємовідносини в класі.

Є люди, які запросто знаходять контакт, легко спілкуються, а є люди, яким складно знайомитися, будувати гарні взаємини, знаходити друзів і почувати себе легко і вільно в колективі. За допомогою психолога можна знайти способи для роботи над собою і побудови стосунків з однолітками в самих різних ситуаціях.

3. Взаємини з батьками.

Іноді буває так, що втрачаються спільна мова і теплі стосунки з найближчими людьми. Конфлікти, сварки, відсутність взаєморозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Дехто знаходить шляхи рішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог допоможе розібратися в причинах і знайти шляхи, як це змінити.

4. Вибір життєвого шляху.

Дев'ятий, десятий і одинадцятий клас - час, коли необхідно замислитися про майбутню професію, та і про те, як хотілося б прожити своє життя. Якщо, немає упевненості в тому яким чином йти, можна звернутися до психолога. Він допоможе усвідомити мрії, бажання, цілі. Обрати сферу діяльності, в якій можна краще реалізовувати себе.

5. Самовдосконалення.

Життя постійно ставить перед нами різні завдання. Частіше за все, ці завдання вимагають розвитку в собі найрізноманітніших особових якостей, навичок і умінь. Можна покращувати пам'ять, увагу. Можна вчитися управляти своїм характером, ставити мету і ефективно її досягати. Психолог - людина, яка володіє різними технологіями розвитку тих або інших якостей і може поділитися своїми знаннями.

 

Міфи і правда, про шкільних психологів

Психологи прийшли в школи порівняно недавно, тому далеко не кожен знає, хто вони такі. За цей час народилося багато «міфів» про психологів. Трішки про ці міфи і про те, хто такі психологи і чим вони займаються насправді:

Міф 1. Психолог і психіатр - одно і теж, і якщо ти ходиш до психолога - значить ти псих.
Психіатр - це лікар, який пігулками лікує психічні захворювання такі як, шизофренія та інші.

Психолог - працює із здоровими людьми, які потрапили в проблемну ситуацію (проблеми в навчанні, сімейні стосунки, стосунки в колективі, стосунки між дітьми і батьками, проблеми в спілкуванні, вибір життєвого шляху, самореалізація, конфлікти і багато що іншого).

І відрізняються вони один від одного так само як божевільний день від божевільні!
Міф 2. До психолога звертаються тільки «слабаки».
Якщо у людини болить зуб, він йде до стоматолога і вважає це за правильне. Чи повинен він бути сильним і терпіти біль? А якщо щось болить в душі?
До психолога звертається людина, яка відчуває потребу змінити своє життя в той або інший бік і шукає грамотний та ефективний спосіб цих змін. Психолог - фахівець, який може допомогти знайти такий шлях, унікальний для кожного. Ви ж не знаходити нічого поганого в тому, щоб звернутися до стоматолога, якщо у вас болить зуб?

Міф 3. Якщо ти звернувся до психолога - про це дізнається уся школа.
Основне правило психолога - конфіденційність. Це означає, що ніхто без вашого бажання не дізнається про факт вашого звернення, про те з яким питанням ви звернулися і про зміст вашої бесіди. Що ж до психологічного тестування, що проводиться в школі, то результати надаються в узагальненому вигляді (наприклад, так: 70% учнів класу задоволені шкільним життям; 30% - не дуже, і так далі).

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
МОН
ДСЯО
Освіта Львівщини
ЦФГНМЗЗОК
ФЕЙСБУК

Copyright MyCorp © 2024
uCoz