Графік роботи практичного психолога |
|
Понеділок |
з 08.00 до 17.00 |
Вівторок |
з 08.00 до 17.00 |
Середа |
|
Четвер |
|
П’ятниця |
з 13.00 до 17.00 методичний день |
ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ 1. Не чекайте, що ваша дитина буде такою, як ви, чи такою як ви хочите. 2. Не чекайте від дитини плати за все, що ви для неї зробили. Ви дали їй життя, як вона може вам віддячити? Вона дасть життя іншому, той - третьому, і це незворотний закон подяки.
4. Не ставтеся до її проблем зверхньо. Життя дане кожному, і, будьте певні: дитині важко не менше, ніж вам, а може й більше, оскільки в неї немає досвіду.
7. Не картайте себе, якщо не можете зробити чогось для своєї дитини. Картайте - якщо можете, але не робите. Пам'ятайте: для дитини зроблено не достатньо, якщо не зроблено всього. 8. Дитина - це не тиран, що заволодіває усім твоїм життям, і не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку життя дало вам на збереження і на розвиток творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, дана на збереження. 9. Умійте любити чужу дитину. Ніколи не робіть їй того, чого не хотіли би, щоб робили вашій. 10. Любіть свою дитину всякою - не дуже талановитою, невезучою, дорослою. Спілкуючись з нею, радійте тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою. |
У спілкуванні зі своїми дітьми:
|
Щоб установити
|
Питання, з яких можна і треба звертатися до шкільного психолога. 1. Труднощі в навчанні. Деякі діти вчаться не так добре, як би їм хотілося. Причин тому може бути безліч. Наприклад, не дуже хороша пам'ять, розсіяна увага, недолік бажання. А може бути проблеми з учителем і не розуміння, навіщо усе це взагалі треба. На консультації у психолога можна визначити, в чому причина, яким чином її виправити, і з чим необхідно працювати, щоб вчитися краще. 2. Взаємовідносини в класі. Є люди, які запросто знаходять контакт, легко спілкуються, а є люди, яким складно знайомитися, будувати гарні взаємини, знаходити друзів і почувати себе легко і вільно в колективі. За допомогою психолога можна знайти способи для роботи над собою і побудови стосунків з однолітками в самих різних ситуаціях. 3. Взаємини з батьками. Іноді буває так, що втрачаються спільна мова і теплі стосунки з найближчими людьми. Конфлікти, сварки, відсутність взаєморозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Дехто знаходить шляхи рішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог допоможе розібратися в причинах і знайти шляхи, як це змінити. 4. Вибір життєвого шляху. Дев'ятий, десятий і одинадцятий клас - час, коли необхідно замислитися про майбутню професію, та і про те, як хотілося б прожити своє життя. Якщо, немає упевненості в тому яким чином йти, можна звернутися до психолога. Він допоможе усвідомити мрії, бажання, цілі. Обрати сферу діяльності, в якій можна краще реалізовувати себе. 5. Самовдосконалення. Життя постійно ставить перед нами різні завдання. Частіше за все, ці завдання вимагають розвитку в собі найрізноманітніших особових якостей, навичок і умінь. Можна покращувати пам'ять, увагу. Можна вчитися управляти своїм характером, ставити мету і ефективно її досягати. Психолог - людина, яка володіє різними технологіями розвитку тих або інших якостей і може поділитися своїми знаннями.
|
Міфи і правда, про шкільних психологів Психологи прийшли в школи порівняно недавно, тому далеко не кожен знає, хто вони такі. За цей час народилося багато «міфів» про психологів. Трішки про ці міфи і про те, хто такі психологи і чим вони займаються насправді: Міф 1. Психолог і психіатр - одно і теж, і якщо ти ходиш до психолога - значить ти псих. Психолог - працює із здоровими людьми, які потрапили в проблемну ситуацію (проблеми в навчанні, сімейні стосунки, стосунки в колективі, стосунки між дітьми і батьками, проблеми в спілкуванні, вибір життєвого шляху, самореалізація, конфлікти і багато що іншого). І відрізняються вони один від одного так само як божевільний день від божевільні! Міф 3. Якщо ти звернувся до психолога - про це дізнається уся школа. |